A vásárláshoz magyarországi szállítási és számlázási cím szükséges.
A termékek kosárba rakásával nem foglalod le azt, így sajnos előfordulhat, hogy ha sokáig nézelődsz, mások megvásárolják az általad kiválasztott terméket. Ha befejezted a vásárlást, akkor kattints a „Kosár” gombra. Itt látod az általad kiválasztott termékeket és áraikat, ill. a végösszeget is. Tudsz még módosítani a mennyiségeken és látod, ha valami már nem elérhető. Vissza is tudsz lépni a termékek válogatásához.
Fontos, hogy a „Kosár” a tartalmát 5 napig őrzi meg, ezután automatikusan törlődnek a kiválasztott termékek.
Ha elégedett vagy a „Kosár” tartalmával továbbléphetsz a fizetéshez.
A jövőben időt spórolhatsz a vásárlásnál, ha a biztonságos szerverünkön elmented a szállítási adataidat. Így nem kell minden alkalommal kitöltened azokat.
Folyamatosan tájékoztatunk csomagodat illetően, így te nyomon követheted a rendelésed állapotát. Ha elküldted a megrendelést, e-mailben küldünk visszaigazolást neked, az általad megadott fiókra. Értesítést küldünk akkor is, ha a csomagod összekészítés alatt van és ha kiszállításra átadtuk.
A kiszállításban jelenlegi partnerünk az iLogistic Kft - GLS futárszolgálat.
18.000 HUF érték feletti megrendelésnél ingyenes kiszállítást vállalunk házhozszállítás esetében. Ettől eltérő promóciók előfordulhatnak.
A 18.000 HUF érték alatti rendeléseknél a kiszállítás 1499 HUF.
Lehetőség van személyes átvételre is, ennek ára 800 HUF.
Ha a személyes átvételt választod SMS-ben értesítést kapsz mikor tudod átvenni a csomagod.
Cím: 1095 Budapest, Boráros tér 7., Dunaház Üzletközpont, földszinten balra, iLogistic csomagpont.
Csomagpont nyitvatartási idő:
Hétköznap: 12:00-19:00 óráig
Szombaton: 10:00-15:00 óráig
Vasárnap: zárva
A megrendelt csomagot a megrendelés leadását követően 7 naptári napig tudod átvenni a csomagpont nyitvatartási idejében.
A kiszállítási opciók között választhatod a FoxPost-ot is, ennek ára 999 HUF.
Ha ezt az opciót választod fontos, hogy mindenképp válaszd ki a csomagpont címét ahol át szeretnéd venni a csomagodat.
Az utánvétes fizetési lehetőségnek az ára minden esetben 499 HUF.
Amennyiben minden termék készleten van, a megrendelés véglegesítése és kifizetése után 1-4 munkanapon belül érkezik meg a csomag a megadott címre. Amennyiben nincsen valamely termék készleten, akkor a várható kiszállítás ideje 4-7 munkanap is lehet.
Jelzések:
- "Készleten": A termék raktárunkban fellelhető, a kiszállításnak akadálya nincsen.
- "2-3 munkanap": A termék beszerzés alatt áll, várhatóan 2-3 munkanap múlva készleten lesz.
- "Nincs készleten": A termék elfogyott és beszerzése több mint 3 munkanap.
- "Előrendelhető": A termék elfogyott de újra lesz beszerzése. Várható beérkezési idő: 1-8 hét.
A megrendelés onnantól válik élessé, hogy a termékek ellenértéke megfizetésre került.
A visszáru menete:
1. VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS
Kérlek jelezd nekünk e-mailen keresztül az info@hanzashop.hu címre és add meg a neved, bankszámlaszámod, rendelésszámod a visszautaláshoz.
Amennyiben meggondoltad magad és mégsem szeretnéd megtartani a megrendelt termékeket, a csomag átvételétől számított 14 napon belül jogodban áll elállni a vásárlástól. Ez esetben neked kell gondoskodni a termékek sérülésmentes visszajuttatásáról az alábbi címre:
CÍM: 2051 Biatorbágy, Verebély László utca 2., 204. rámpa (REMIN KFT.)
Fontos, hogy a visszaküldéskor a termék esetleges sérüléseiért a felelősséget neked kell vállalnod. Ez azt jelenti, hogy a visszaküldött terméket neked kell a szállításnak megfelelően csomagolnod és védened.
Ajánljuk, hogy az általunk kiküldött csomagolási anyagokat (buborékfólia, térkitöltő) használd fel és saját dobozába tedd azt vissza. Így biztos lehetsz abban, hogy a termék biztonságban visszajut hozzánk.
A visszautalás a csomag beérkezésétől számított 5 munkanapon belül történik meg.
2. SÉRÜLT / HIBÁS TERMÉKEK
Sajnos mi is tévedhetünk, ezért elnézést kérünk előre is. Természetesen ha bármilyen hibát tapasztalsz a csomag átvétele és kibontása után, vállaljuk a felelősséget. Amennyiben minőségi vagy mennyiségi kifogással szeretnél élni, az átvételtől számított 3 napon belül (72 óra) jelezned kell a hibát nekünk írásban (e-mailben), ellenkező esetben nem tudjuk garantálni a visszafizetést.
Amennyiben felbontás után derül ki egy termék hibája, csak olyan esetben tudjuk elfogadni a reklamációt, ahol egyértelműen a termék első használata során derült ki a gyártási hiba.
Nem tudunk elfogadni olyan reklamációt, mely során egyértelműen látszik, hogy a termék a bejelentett hiba ellenére is tovább lett használva és/vagy a hibás felhasználásból eredt a probléma.
Írj nekünk e-mailen keresztül az info@hanzashop.hu címre. Add meg a neved, bankszámlaszámod, rendelésszámod és a visszáru okát.
A futárszolgálat felveszi Veled a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon és átveszi tőled a csomagot.
Fontos, hogy a visszaküldéskor a termék esetleges sérüléseiért a felelősséget neked kell vállalnod. Ez azt jelenti, hogy a visszaküldött terméket neked kell a szállításnak megfelelően csomagolnod és védened.
Ajánljuk, hogy az általunkt kiküldött csomagolási anyagokat (buborékfólia, térkitöltő) használd fel és saját dobozába tedd azt vissza. Így biztos lehetsz abban, hogy a termék biztonságban visszajut hozzánk.
A visszautalás a csomag beérkezésétől számított 5 munkanapon belül történik meg.