Menu
Your Cart

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

1.1. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. Jelen szabályzat hatálya a (hanzashop.hu) honlapon (“Honlap”) és aldomainjein történő ajánlattételre és értékesítésre terjed ki. Jelen szabályzat folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://hanzashop.hu/aszf.

1.2. Ahhoz, hogy a vásárló a Honlapon keresztül terméket tudjon vásárolni, a vásárlónak: (a) magyarországi lakcímmel rendelkező természetes személynek kell lennie; (b) fogyasztónak kell lennie, azaz a vásárló olyan természetese személy lehet, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el.

1.3. A jelen szerződés Magyarországon jön létre, nyelve magyar és arra a magyar jog az irányadó.


2. A KERESKEDŐ ADATAI

Neve: Remin Kft.
Székhelye: 2030 Érd, Bajcsy-Zsilinszky út 143.
Rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@hanzashop.hu
Cégjegyzékszáma: 13-09-117159
Adószáma: 14165157-2-13
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék, mint cégbíróság
Telefonszáma: +36 20 562 2019


3. TERMÉKEK

3.1. A termékekre vonatkozó adatok a Honlapon elérhetőek; az adatok a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 9. §-ának megfelelően kerültek feltüntetésre.

3.2. Minden ésszerű intézkedést megteszünk annak érdekében, hogy a Honlapon a termékekre vonatkozóan megjelenő részletek, leírások és képek a rögzítés időpontjában pontosak és hibátlanok legyek; ugyanakkor, a jog által megengedett legteljesebb mértékig kizárjuk a felelősségünket azért, hogy ezek a részletek, leírások és képek pontosak, teljesek, megbízhatóak, aktuálisak vagy hibátlanok.

3.3. A Honlapon bemutatott termékek ill. a vásárlónak esetlegesen nyújtott termékminták kizárólag személyes használatra valóak. A vásárló nem jogosult eladni ill. továbbértékesíteni ezeket a termékeket ill. termékmintákat. Fenntartjuk a jogot arra, hogy – előzetes értesítést követően, de akár anélkül is – töröljük vagy csökkentsük az egy vásárló részére juttatandó termékek ill. termékminták mennyiségét, amennyiben saját belátásunk alapján úgy ítéljük meg, hogy az sérti a jelen ÁSZF-et.


4. ÁRAK

4.1. A Honlapon keresztül elérhető valamennyi termék ára tartalmazza az alkalmazandó általános forgalmi adót és forintban értendő. A szállítási költséget az ár nem tartalmazza; az a megrendelő felületen külön került feltüntetésre. További információkért, kérjük, látogasson el a Honlap Szállítási információk menüpontjára is.

4.2. A Honlapon feltüntetett árak helyességét rendszeresen felülvizsgáljuk. Mindazonáltal nem tudjuk garantálni, hogy azok hibátlanok. Abban az esetben, ha egy termék ára nyilvánvalóan hibás, úgy felajánljuk a vásárlónak, hogy megveheti a terméket a helyes áron vagy töröljük a megrendelését.


5. MEGRENDELÉS LEADÁSA

5.1. A vásárlót a rendelése leadásában a Honlapon feltüntetett egyszerű utasítások segítik.

5.2. A rendelés leadásához a vásárlónak meg kell adnia a kívánt mennyiséget (legfeljebb 4-et rendelhet egy termékből).

5.3. A vásárló ezután a „Kosárba” gombra kattintva tudja a termékeket a bevásárló kosarába helyezni. A vásárlás bármely pontján a vásárló ellenőrizni tudja a vásárlói kosarát úgy, ha az aktuális oldalon a „Kosár” szimbólumra kattint a jobb felső sarokban. A vásárló kedvencként el tud menteni egy terméket, ha a termék neve alatt/mellett a „Kedvencekhez adom” szív alakú gombra kattint. Így a termék a vásárló „Felhasználói fiókom” oldalán a Kedvencek között fog megjelenni. Ahhoz, hogy a vásárló a kedvencnek jelölt termékeit bármely számítógépen láthassa, saját profiljával kell belépnie ill. bejelentkeznie.

5.4. A vásárlás befejezése érdekében a vásárlónak a képernyőn megjelenő utasításokat kell követnie. A vásárló bármikor kijavíthatja az általa bevitt adatokat, megváltoztathatja a vásárlói kosara tartalmát úgy, hogy egy vagy több terméket ahhoz hozzáad vagy eltávolít, illetve a vásárlás befejezése ill. a megrendelés leadása előtt törölheti a teljes megrendelést is. A megrendelés leadásával a vásárló tudomásul veszi és kijelenti, hogy valamennyi, a folyamat során megjelenő instrukciót elolvasott és a jelen ÁSZF-et magára nézve kötelezőnek fogadja el, valamint tudomásul veszi, hogy a termékek megrendelése fizetési kötelezettséget keletkeztet a számára. A megrendelési folyamat végén a vásárló a megrendelését a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva küldi el a Honlapon.

5.5. A megrendelés leadását követően egy „A megrendelése sikeres volt!” oldal fog megjelenni, továbbá a vásárló hamarosan egy visszaigazoló e-mailt fog kapni arról, hogy rendelése sikeresen megérkezett. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 18. §-ával összhangban, a megerősítő e-mail tartalmazza a megrendelt termékek lényeges tulajdonságait, az ár és a fizetési mód részletes leírását, a házhozszállítás költségeit, az elállási jog gyakorlásának feltételeire és módjaira vonatkozó információkat, azt a címet, ahová az esetleges észrevételeit, panaszait el tudja küldeni, az ügyfélszolgálatra és a fennálló szavatossági és garanciális igények érvényesítésére vonatkozó információkat.

5.6. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A Vásárló jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárul, hogy a vállalkozás csak elektronikus számlát küldjön részére és a számla teljesítés dátumának a csomag szállítónak történő átadás napját nevezze meg. A vásárló által megadott e-mail címen levélben elküldött link segítségével letölthető és nyomtatható 5 éven keresztül. A csomag kizárólag egy szállítólevelet tartalmaz, amely nem minősül pénzügyi bizonylatnak.

5.7. Amennyiben a megrendelés leadását követő 24 órán belül a visszaigazoló email nem érkezne meg, kérjük, forduljon hozzánk segítségért a +36 20 562 2019-es telefonszámon.

5.8. Amennyiben a vásárlónak a megrendelés leadása során bármely kérdése vagy észrevétele lenne, vagy egy korábbi rendelésének állapotáról szeretne érdeklődni, telefonon a +36 20 562 2019-es számon vagy az info@hanzashop.hu e-mail címen tud bennünket keresni. A gyorsabb kiszolgálás érdekében érdemes a rendelésazonosító számot ilyenkor előkészíteni.


6. PAYPAL FIZETÉS

6.1. A kereskedőnél lehetőség van a PayPal szolgáltató által nyújtott felületen online fizetésre is. Az Ügyfél PayPal felhasználói adatait nem látjuk és nem is tároljuk azokat, csak a szolgáltatásból eredő elutasítást, vagy jóváírást.


7. KEDVEZMÉNYKÓD

7.1. A manuálisan megadandó kedvezménykódok érvényesítéséhez a vásárlás befejezése során a vásárlónak meg kell adnia az aktuális kódot. A kisbetű/nagybetű különbségre ügyelni kell, és a kódot pontosan a feltüntetett formátumban kell megadni.

7.2. Ha a kedvezménykód sikeresen felhasználásra kerül a rendelés folyamán, akkor a „Rendelés részletei” menüpontban fog megjelenni.

7.3. Egy megrendelésnél egy kedvezménykód használható fel. A kedvezménykódok halmozása nem lehetséges.


8. FIZETÉSI MÓDOK

8.1. A vásárló a termékekért készpénzzel és bankkártyával fizethet. Az alább felsorolt bankkártyákat tudjuk elfogadni:

-Visa Online
-Visa Debit
-Visa Electron
-MasterCard Online
-MasterCard Debit
-Maestro International

8.2. A vásárlók biztonsága érdekében a vásárló számlázási nevének és címének meg kell egyeznie a fizetéshez használt bankkártya tulajdonosáéval. Fenntartjuk a jogot arra, hogy az ennek a követelménynek meg nem felelő rendeléseket töröljük.

8.3. A bankkártya kibocsátói a bankkártya tulajdonosait ellenőrzik és azonosítják. Amennyiben a vásárló bankkártyáját kibocsátó cég valamely fizetést felénk visszautasít vagy – bármely okból – nem engedélyez, akár a fizetést megelőzően, akár azt követően, a megrendelés teljesítésének elmaradásáért vagy késedelméért nem vállalunk felelősséget.


9. MEGRENDELÉSEK NYOMON KÖVETÉSE

9.1. A termékeket általában a megrendelés kézhezvételét követő 2-4 munkanapon belül szállítjuk. A szállítással kapcsolatos információkkal a vásárlóknak telefonon a +36 20 562 2019-es telefonszámon vagy az info@hanzashop.hu e-mail címen állunk rendelkezésre.

9.2. A HanzaShop fiókkal rendelkező vásárlók a legutóbbi rendeléseik állapotát a Fiókom menüponton belül az Eddigi rendeléseim almenüpontban tekinthetik meg. Ez a legegyszerűbb és leggyorsabb módja annak, hogy egy vásárló a megrendelésének aktuális állásáról információt szerezzen.

9.3. Amikor a vásárló a Fiókom oldalra lép, a rendszer kérni fogja, hogy lépjen be e-mail címe és jelszava megadásával. A vásárló a folyamatban lévő és múltbeli megrendeléseiről egy összefoglalót fog látni. Amennyiben egy megrendelés elküldésre került, a hozzátartozó nyomkövetési szám (amennyiben rendelkezésre áll) fog megjelenni a megrendelés mellett. A kézbesítés állapotát a vásárlók a Legutóbbi online rendelések oldalon belül tudják ellenőrizni. Néhány futárszolgálatnál a nyomkövetési szám csak a termékek szállításra történő átadását követő 24 órát követően áll rendelkezésre.

9.4. Időnként előfordulhat, hogy egy megrendelést vagy annak egy részét rendszerünk különböző okokból kifolyólag töröl. Ilyen okok lehetnek:

A termék(ek) nem elérhető(ek)
A fizetési információkat nem lehetett feldolgozni
A megadott címre nem tudunk szállítani
A megrendelés kétszer lett leadva
A megrendelés törlése a vásárló kérésére

9.5. Ha egy megrendelés törlésre kerül, a vásárlót e-mailben tájékoztatjuk a törlés okáról. A vásárlót a törölt megrendeléssel kapcsolatban semminemű fizetési kötelezettség nem terheli. Amennyiben a vásárló újabb megrendelést szeretne leadni, vagy a törölt megrendeléssel kapcsolatban bármilyen kérdése van, kereshet bennünket telefonon a +36 20 562 2019-es telefonszámon vagy e-mailben az info@sephorashop.hu email címen.


10. KÉZBESÍTÉS

10.1. A megrendeléseket kizárólag munkanapokon (hétfőtől péntekig, a munkaszüneti napok kivételével) dolgozzuk fel és teljesítjük 10 és 18 óra között. A szombaton ill. vasárnap leadott megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel.

10.2. Postafiók címre nem tudunk szállítani.

10.3. A szállítási költséget a vásárló viseli; a szállítási költséget a számlán és a szállítólevélen külön tüntetjük fel. A termék kézbesítése futáron keresztül (GLS), a feladás napjától számított 2-5 munkanapon belül történik normál szállítás esetében. Az online vásárolt termék egyszeri szállítási költsége normál szállítás esetében 990 Ft (15 000 Ft értékű rendelésig). Ha a rendelés összege meghaladja a 15 000 Ft-ot, a szállítási költség ingyenes. Személyes átvétel esetén nem számolunk kezelési költséget.

10.4. A termékeket a megrendelés leadását követő 2-5 munkanapon belül kézbesítjük normál szállítás esetén kivéve, ha a vásárlót ugyanezen időszakon belül arról értesítjük (ideértve az e-mailben történő értesítést is), hogy a termék akár állandó, akár átmeneti jelleggel nem elérhető.

10.5. Minden termékhez mellékelve adjuk a magyar nyelvű utasítást (termékre ragasztva vagy ahhoz egyértelműen hozzátéve), melynek hiányáról vevő köteles tájékoztatást adni eladónak a csomag átvételétől számított 72 órán belül. Eladó köteles a termék tájékoztató hiány jelzésétől számított 3 munkanapon belül tértivevényes levélben vagy email-ben megküldeni azt vevőnek. Amennyiben vevő nem jelzi a hiányt időben, úgy utólag megkérheti a termék tájékoztatóját, azonban egyéb úton nem léphet fel eladóval szemben.


11. ELÁLLÁSI JOG

11.1. Az elállási jog kizárólag az olyan természetes személyeket illeti meg, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el, és aki terméket vásárol, rendel, szerez vagy használ, illetve aki termékekre vonatkozó kereskedelmi célú kommunikáció címzettje (továbbiakban: „Fogyasztó”).

11.2. Elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy a vásárlóinknak a legmagasabb színvonalú kozmetikai termékeket nyújtsuk. Amennyiben a vásárló úgy érzi, hogy a tőlünk kapott termék nem felel meg az elvárásainak, úgy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. és 22. §-a alapján a vásárlónak joga van minden indokolás nélkül a vásárlástól elállni azt követő 14 (tizennégy) napon belül, hogy a vásárló (illetve harmadik személy javára szóló megrendelés esetén a vásárló által megjelölt személy) a terméket (több termék esetében az utolsóként kiszállított terméket) kézhez vette.

11.3. Az elállási jogát a vásárló az info@hanzashop.hu e-mail címre küldött értesítésben tudja gyakorolni, megadva a megrendelés részleteit, köztük a megrendelés számát és a visszaküldött termékek leírását; a vásárló az elállási jogát a jelen ÁSZF-hez 1. számú mellékletként csatolt minta használatával ill. egy szabadon fogalmazott, de egyértelmű nyilatkozattal is gyakorolhatja. A megrendelt termékekhez mellékelve a vásárló egy kísérőokmányt fog találni, mely tartalmazza a megrendelés adatait valamint a visszaküldési folyamatra vonatkozó információkat. Amennyiben a kísérőokmányban feltüntetett termékek nem felelnek meg a csomagban található termékeknek, a vásárló köteles bennünket haladéktalanul értesíteni erről a +36 20 562 2019-es telefonszámon.

11.4. Ezt követően Ügyfélszolgálatunktól a vásárló kapni fog egy azonosítószámot és egy e-mailes visszaigazolást. Kérjük vásárlóinkat, hogy ezt az azonosítószámot az ügyfélszolgálatunkkal történő későbbi egyeztetés érdekében szíveskedjenek megőrizni.

11.5. Elállás esetén a vásárló köteles a megrendelt terméket a kísérőokmányban feltüntetett címre haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jog gyakorlását követő 14 (tizennégy) napon belül visszajuttatni. A határidőt megtartottnak kell tekinteni, amennyiben a vásárló a terméket a tizennégy-napos határidő utolsó napján elküldi (postára adja, vagy a futárszolgálatnak átadja).

11.6. A visszaküldés költségét a vásárló viseli. A vásárlót az elállási jog gyakorlásával összefüggésben kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költsége terheli. Amennyiben a vásárló a szerződéstől eláll, valamennyi, a vásárló által megfizetett összeget (ideértve a szállítási költséget is, kivéve, amennyiben a vásárló az általunk ajánlott legkevésbé költséges szállítási mód helyett kifejezetten más szállítási módot választott) haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jog gyakorlásáról szóló értesítés kézhezvételét követő 14 napon belül visszatérítünk a vásárlónak. A visszatérítést mindaddig jogosultak vagyunk visszatartani, amíg a termékeket vissza nem kaptuk, ill. ameddig a vásárló nem igazolta, hogy a termékeket részünkre visszaküldte (amelyik korábban bekövetkezik).

11.7. Javasoljuk, hogy a csomagot regisztrált küldeményként adják fel (úgy, hogy a kézbesítéskor azt a címzettnek alá kelljen írnia). A termékek visszaküldése során bekövetkező veszteségért ugyanis nem felelünk.

11.8. A vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

11.9. A fenti rendelkezések kizárólag az online leadott rendelésekre vonatkoznak.


12. AZ ELÁLLÁSI JOG ELVESZTÉSE

12.1. A vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogát:

•a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a teljesítést a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdtük meg, és a vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
• olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac általunk nem befolyásolható, a 14-napos elállási időszak alatt is lehetséges ingadozástól függ;
• olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottunk elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtunk;
• romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
• olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
• olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
• olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke általunk nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
• olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vásárló kifejezett kérésére keressük a vásárlót fel sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
• lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;
• a használt, viselt, kimosott, módosított vagy sérült termékek tekintetében;
• olyan termék tekintetében, amely a címke eltávolítása miatt nem azonosítható;
• olyan termék tekintetében, melyet nem teljes egészében, használt vagy nem eredeti csomagolásban küldtek vissza vagy olyan szett, amely nem tartalmaz minden elemet.


13. AZ ELÁLLÁS VISSZAIGAZOLÁSA

A termékek visszaküldését követően megvizsgáljuk, hogy a vásárló jogosan gyakorolta-e az elállási jogát a Korm. rendelet értelmében. Amennyiben az minden feltételnek megfelel, úgy az elállási jog elfogadását és a visszaküldött termékek kézhezvételét a vásárlónak e-mailben visszaigazoljuk, és – a vásárló döntésétől függően a vételárat visszafizetjük.

A visszafizetés időtartama a vásárló által alkalmazott fizetési módtól függ.


14. HIBÁS TELJESÍTÉS

14.1. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) 6:157. §-a szerinti hibás teljesítés esetén, a Ptk. 6:159., 6: 168. és 6:169. §-a szerinti garanciális rendelkezések megfelelően irányadóak. A vásárló jogosult a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérni. Amennyiben ezek nem lehetségesek, a vásárló jogosult árleszállítást kérni vagy a szerződéstől elállni. A vásárló elesik ettől a jogától, amennyiben a hiba felismerését követő két hónapon belül nem értesít bennünket a hibáról. Az olyan hibás teljesítésekért terhel bennünket a felelősség, amely a termék kézhezvételét követő két éven belül válik felismerhetővé. A termék kézhezvételét követő huszonhat hónapon túl szavatossági igény nem érvényesíthető, kivéve, ha a hibát mi szándékosan és rosszhiszeműen elfedtük.


15. IRÁNYADÓ JOG ÉS JOGHATÓSÁG

15.1. A jelen ÁSZF-re a magyar jog az irányadó és azt a magyar jogszabályokkal összhangban kell értelmezni.

15.2. Valamennyi, a jelen ÁSZF értelmezésével, érvényesítésével és/vagy végrehajtásával kapcsolatos jogvita a vásárló lakóhelye ill. tartózkodási helye szerint illetékes bíróság kizárólagos hatáskörébe tartozik.


16. ELÉRHETŐSÉGEK

16.1. A termékekkel vagy a Honlapon keresztül megvásárolható termékek tulajdonságaival kapcsolatosan kereshet bennünket az info@hanzashop.hu e-mail címen vagy postai levélben az alábbi címen:

HANZASHOP Ügyfélszolgálat

Munkanapokon 10-től 18 óráig

Telefon: +36 20 562 2019

E-mail: info@hanzashop.hu

Web: www.hanzashop.hu


17. PANASZKEZELÉS

A velünk fennálló panaszának gyors, egyszerű és peren kívüli rendezése érdekében békéltető eljárást kezdeményezhet. A székhelyünk szerint illetékes békéltető testület címe: Pest Megyei Békéltető Testület (székhelye: 1119 Budapest, Etele út 59-61).


18. Instagram Nyereményjáték Játékszabályzat

18.1. A JÁTÉK ELNEVEZÉSE, A JÁTÉK MEGHATÁROZÁSA, SZERVEZŐJE: 

A játék elnevezése: „Instagram Nyereményjáték!” (a továbbiakban: Játék). A Játék szervezője: Remin Kft. a (cím: 2030 Érd Bajcsy-Zsilinszky út 143.) cégjegyzékszám:13-09-117159 adószám:14165157-2-13) továbbiakban: Szervező. A játék meghatározása: Szervező nyereményjátékot hirdet melyben vállalja, hogy a www.instagram.com címen elérhető közösségi portálon (a továbbiakban: Instagram, vagy közösségi portál) a játék időtartama alatt „Követés” („Follow”) kapcsolatot alakít ki az Szervező „hanzashop.hu” elnevezésű Instagram oldalával. A játékban 1, véletlenszerűen kiválasztott rajongó között kerül kisorsolásra a nyeremény. A nyereményjáték a résztvevők számára ingyenes és nem jár semmilyen vásárlási kötelezettséggel. 

18.2. A JÁTÉKBAN VALÓ RÉSZVÉTEL SZEMÉLYI FELTÉTELEI: 

A Játékban részt vehet minden cselekvőképes felnőtt korú, magyarországi lakóhellyel rendelkező természetes személy. A korlátozottan cselekvőképes kiskorú természetes személyek részvételéhez a szülői felügyeletet gyakorló személy, míg a cselekvőképességében részletesen korlátozott nagykorú természetes személy részvételéhez a gondnoka előzetes hozzájárulása szükséges. A Játékból ki vannak zárva a Szervező, valamint a Szervező számára szerződés alapján megbízási, illetőleg vállalkozási tevékenységet kifejtő valamennyi magán- illetőleg jogi személy, továbbá az említett felek munkavállalójának vagy vezető tisztségviselőjének a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény. 8:1. § (1) bekezdésének 2. pontjában meghatározott hozzátartozói, illetőleg a hozzátartozók gyermekei. 

18.3. A JÁTÉKOK IDŐTARTAMA:

A Játék az adott posztban megjelölt időtartamra vonatkozik.

18.4. A JÁTÉKBAN VALÓ RÉSZVÉTEL TÁRGYI FELTÉTELEI: 

A játékban minden olyan, 2. pontban említett személy Játékosként részt vehet, aki rendelkezik saját Instagram felhasználói fiókkal, amennyiben személye annak alapján azonosítható. A Szervező nem vállal felelősséget a névazonosság, vagy a nyertesek azonosításának bármely egyéb hibájából eredő követelésért. 

18.5. A JÁTÉKRA VALÓ JELENTKEZÉS MÓDJA: 

A játékban való részvételre irányuló, kifejezett ráutaló magatartással történő jelentkezésnek minősül, ha a Játékos a nyeremény megszerzésének céljából „Követés” („Follow”) kapcsolatot alakít ki a hanzashop.hu instagram oldalával.

18.6. NYEREMÉNY:

A nyeremény az adott posztban előre megjelölt termék. 

18.7. SORSOLÁSOK IDEJE ÉS A NYERTES ÉRTESÍTÉSE: 

Sorsolás időpontja: Az adott posztban előre megjelölt időpont. A nyertes Játékosok a sorsolást követően a hanzashop.hu profilon keresztül üzenetben felveszik a Szervezővel a kapcsolatot. A nyeremény nem átruházható.

18.8. NYEREMÉNYEK KÉZBESÍTÉSE 

A nyeremény átvételének részleteit minden nyertessel Instagram üzenetben egyeztetjük. A Játékosok kötelesek együttműködni a nyeremények átvétele érdekében. Amennyiben ennek nem tesznek eleget, és a nyeremény átvétele meghiúsul, a nyeremény a továbbiakban nem vehető át és a Szervezőt semmilyen felelősség nem terheli ezzel kapcsolatban. 

18.9. A SZERVEZŐ FELELŐSSÉGE 

A Szervező kizárja felelősségét a Játékosok téves, pontatlan vagy hiányos adatszolgáltatásából, a cselekvőképességében részlegesen korlátozott vagy cselekvőképtelen személy törvényes képviselő hozzájárulása nélküli, vagy kiskorú személy regisztrációjából, valamint a nyertes részére elektronikus úton elküldött értesítésnek neki fel nem róható elvesztéséből, egyéb okból történő sikertelen kézbesítéséből, illetve annak késedelméből eredő, a Játékos vagy bármely harmadik személy által elszenvedett károk tekintetében. 

18.10. ADATKEZELÉS ÉS ADATVÉDELEM 

10.1 Tájékoztatás 

A játékban való részvétel és az ehhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes. Tájékoztatjuk, hogy adatait az adatfeldolgozón kívül harmadik felek részére nem továbbítjuk, kizárólag a jelen szabályzatban részletezett célra használjuk. 

A Szervező kérésre részletes tájékoztatást ad az érintettnek az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről. Adatai kezeléséhez adott hozzájárulását bármikor, korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen jogosult visszavonni, továbbá jogában áll adatainak a megjelölt célra vagy annak egy részére történő kezelésének megszüntetését kérni. 

Amennyiben az adatkezelési feltételek megváltoznak, a Szervező tájékoztatja a Játékosokat a módosításokról. 

Adatvédelemmel kapcsolatos panaszával a Játékos a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (www.naih.hu) vagy az illetékes bírósághoz fordulhat. 

A Játék résztvevőinek adatait a Szervező a 8.2 pontban meghatározottaktól eltérő célokból nem kezeli, és nem dolgozza fel, illetve adatait kizárólag tiltási nyilatkozatának kézhezvételéig kezeli. 

10.2 Azáltal, hogy a Játékos részt vesz a nyereményjátékban, 

§ hozzájárulását adja ahhoz, hogy amennyiben nyer a Játékban, akkor a nyeremény kézbesítéséhez nélkülözhetetlen személyes adatait (név, e-mail cím, postacím, adószám), a Szervező és a Megbízott a nyeremény kézbesítése céljából az Információs Önrendelkezési Jogról és az Információ Szabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezelje.

§ feltétel nélkül beleegyezik abba, hogy adatait a Szervező (adatkezelő) jelen Játék lebonyolítása során az nyeremények kézbesítése céljából, a játék időtartama alatt felhasználja, valamint, hogy azokat az általa megadott adatok feldolgozásával megbízott adatfeldolgozó részére továbbítsa ugyanezen célra. 

A Játékosok személyes adatait a Szervező kizárólag a Játékosokkal történő kommunikációra használja, majd azokat a nyeremények sikeres átadása után törli. 

18.11. KIZÁRÁS 

A Játékból kizárásra kerülnek azok a Játékosok, akik a nyereményjáték szellemével ellentétesen vesznek részt a nyereményjátékban, azzal a céllal, hogy a nyerési esélyeiket megtévesztő magatartással megnöveljék, ezzel megfosztják a nyerési esélyektől a tisztességesen játszani kívánó többi résztvevőt. Felhívjuk a játékosok figyelmét, hogy a Szervező fenntartja magának a jogot, hogy ilyen cselekmény észlelése esetén kizárja a Játékost a Játékból. 

18.12.VEGYES RENDELKEZÉSEK 

A Szervező fenntartja a jogot jelen részvételi szabályzat módosítására, a játék időtartamának lerövidítésére vagy meghosszabbítására és egyéb változtatásokra. 

Ezt a nyereményjátékot az Instagram semmilyen formában nem támogatja, azzal összefüggésbe nem hozható. 

This promotion is in no way sponsored, endorsed or administered by or associated with Instagram.

We use cookies on our website for a better user experience. By browsing this website, you accept the use of cookies. Privacy Policy.